سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرزند مرده تواند خفت ، و مال ربوده دیده بر هم نتواند نهفت . [ و معنى آن این است که او بر کشته شدن فرزند شکیبایى دارد و بر ربوده شدن مال طاقت نیارد . ] [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :0
کل بازدید :82935
تعداد کل یاداشته ها : 236
103/2/28
12:4 ع

استفاده صحیح از آنتی‌بیوتیک‌ها برای جلوگیری از ایجاد مقاومت دارویی


 

  • استفاده صحیح از آنتی‌بیوتیک‌ها برای جلوگیری از ایجاد مقاومت دارویی

    به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ عضو برد سلامت در بلایای وزارت بهداشت با اشاره به معضل مصرف نادرست آنتی‌بیوتیک‌ها و مقاومت‌های دارویی، گفت: تا زمانی که زیرساخت‌هایی مانند پزشک خانواده، سیستم ارجاع، پرونده الکترونیک سلامت و… به طور کامل ایجاد نشود، عملا کنترل مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و جلوگیری از مقاومت دارویی امکان‌پذیر نیست.

    دکتر غلامرضا معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه چند سالی است سازمان جهانی بهداشت تاکید زیادی بر استفاده صحیح از آنتی‌بیوتیک‌ها برای جلوگیری از ایجاد مقاومت دارویی دارد، گفت: این موضوع بسیار مهم در کشور ما ابعاد مختلفی دارد که اگر سیاست‌گذاران سلامت کشور به همه ابعاد آن نپردازند، قطعا نخواهند توانست با این معضل بزرگ مقابله کنند. در ابتدا باید بپذیریم که کشور ما از نظر وضعیت بهداشتی و آب و هوایی و به تبع آن وضعیت تماس مردم با باکتری‌ها و ویروس‌های مختلف با بسیاری از کشورهای دیگر دنیا متفاوت است و بنابراین نمی‌توان به راحتی نسخه‌ای را که در کشورهای دیگر برای مقابله با این موضوع پیچیده می‌شود، برای ایران هم استفاده کرد.

    وی با بیان اینکه در عین حال تا زمانی که زیرساخت‌هایی مانند پزشک خانواده، سیستم ارجاع، پرونده الکترونیک سلامت و کنترل الکترونیک داروخانه‌ها و سیستم پخش داروی کشور به طور کامل ایجاد نشود، عملا کنترل مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها و جلوگیری از مقاومت دارویی امکان‌ناپذیر است، افزود: نکته مهم دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که دستورالعمل‌های صادر شده از  سوی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ضمانت اجرایی مشخص و عملیاتی در این حوزه نداشته و عملا اجرا نمی‌شوند. از طرفی وضعیت فرهنگ عمومی کشور به‌ گونه‌ای است که مردم به شدت به دنبال مصرف دارو در زمان‌های بیماری هستند و طبیعتا یک پزشک در مطب نمی‌تواند این فرهنگ را اصلاح کند. بنابراین وظیفه سیستم سیاست‌گذاری کشور در حوزه سلامت است که این کار را انجام دهد.

    معصومی ادامه داد: متاسفانه واقعیت‌های درمانی کشور ما مانند تفکر حفظ بیمار برای مطب که ناشی از عدم اجرای صحیح پزشک خانواده است، موجب می‌شود که پزشکان ما در مطب‌ها علیرغم داشتن علم نحوه صحیح مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، بعضا تجویزهایی انجام دهند که شاید نیاز همان زمان بیمار نباشد، اما با اشرافی که به وضعیت بهداشتی و آب و هوایی منطقه خود دارند، آنتی‌بیوتیکی برای عفونت احتمالی بیمار در چند روز آینده تجویز می‌کنند.

    عضو برد سلامت در بلایای وزارت بهداشت گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه سال‌هاست موضوع کنترل تحویل دارو در داروخانه‌ها در بعضی استان‌های کشور به صورت پایلوت اجرا می‌شود، اما هنوز در حد پایلوت مانده است و کماکان در اکثر مناطق کشور دسترسی به داروهای مختلف از جمله آنتی‌بیوتیک‌ها بسیار آسان است. همین موضوع در بیمارستان‌های کشور هم اتفاق می‌افتد؛ به‌طوریکه پزشکان و تخصص‌های مختلف بعضا دسترسی بسیار راحتی به آنتی‌بیوتیک‌های نسل‌های آخر و گران دارند که البته این معضل هم ناشی از عدم داشتن پروتکل بیمارستانی مناسب برای پزشکان داروخانه‌های بیمارستانی است.

    معصومی با بیان اینکه معضل مقاومت آنتی‌بیوتیکی در کشور ما که بخصوص در بیمارستان‌های مرجع در وضعیت بسیار بحرانی قرار دارد، چند عاملی است، گفت: بنابراین این معضل به هیچ عنوان با یک دستورالعمل یا گفتن صرف این نکته که تعداد داروهای هر نسخه پزشکان ما بیشتر از میانگین جهانی است، رفع نمی‌شود؛ بلکه سیاست‌گذاران حوزه سلامت و حتی هیات دولت و مجلس شورای اسلامی باید در این خصوص آیین‌نامه و قوانین مشخص مصرف دارو داشته باشند و البته این موارد باید مبتنی بر واقعیت‌های حال حاضر کشور باشد.


  
  

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام دلواپسی از رسانه تک موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : – | ترانه سرا : – «

با دو کیفیت 128 & 320 ، همراه متن آهنگ از پخش آنلاین لذت ببرید

Download New Music Hamed Homayoun Called Delvapasi

بزودی از تک موزیک


  
  

بیوگرافی و عکس های دانیل دی لوئیس و همسر و پسرانش+ فیلم ها


 

  • بیوگرافی و عکس های دانیل دی لوئیس و همسر و پسرانش+ فیلم ها

    دانیل دی لوئیس بازیگر انگلیسی با نام کامل دنیل مایکل بلیک روز لوئیس، در تاریخ 29 آوریل سال 1957 در گرینویچ لندن متولد شد. او دومین فرزند سیسیل بلیک (شاعر) و همسر دومش جیلی بالکن (بازیگر) می باشد.

    قد دانیل دی لوئیس 188 سانتیمتر می باشد.

    دانیل دی لوئیسدانیل دی لوئیس

    زندگی نامه دانیل دی لوئیس

    پدربزرگ مادری اش سر مایکل بالکن، شخصیت مهم در تاریخ سینمای بریتانیا و مدیر استودیوی مشهور ایلینگ و خواهر بزرگش مستندساز می باشد.

    دانیل در مدرسه Sevenoaks در کنت ( که از آن متنفر بود) و بدالز (که عاشقش بود) تحصیل کرد، سپس در مدرسه بازیگری Bristol Old Vic آموزش دید.

    دانیل دی لوئیساز بازیگران برجسته ای است که تاکنون سه جایزه اسکار دریافت کرده و برای چندین فیلم نیز نامزد دریافت اسکار شده است.

    در سال 2005 در فیلم تصنیف جک و رز به کارگردانی همسرش ، ربکا میلر، ایفای نقش کرد. او به خاطر تمرکز روی نقشش، تا مدت ها جدا از همسرش زندگی کرد.

    عکس دانیل دی لوئیس و همسرش ربکا میلرعکس دانیل دی لوئیس و همسرش ربکا میلر

    زندگی خصوصی و همسر دانیل دی لوئیس

    دانیل از سال 1989 تا 1994 با ایزابل آدجانی، بازیگر فرانسوی نامزد بوده و از او یک پسر به نم گابریل کین روزولیس دارد که در سال 1995 و چند ماه بعد از قطع رابطه اش متولد شد.

    در سال 1996، هنگامی که در حال فیلمبرداری فیلم “بوته آزمایش” بود، به خانه آرتور میلر (نویسنده) دعوت شد و با دخترش ربکا میلر آشنا شد. آن ها در همان سال با هم ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو پسر به نام های رونان کال روزه لوئیس( 1998) و کارل بلوک روز لوئیس(2002) می باشد.

    دانیل دی لوئیس و همسر و پسرشدانیل دی لوئیس و همسر و پسرش

    فیلم شناسی دانیل دی لوئیس

    آغاز کار بازیگر دانیل دی لوئیساز سال 1971 و با بازی در فیلم “یکشنبه خونین یکشنبه” بود. او تا مدت ها بعد تنها به کار تئاتر پرداخت و تا سال 1982 در هیچ فیلم دیگری ظاهر نشد. در سال 1982 در فیلم گاندی نقش کوتاهی را ایفا کرد.

    اولین بار در فیلم مشهور باونتی (1984) نقش اول را برعهده گرفت و به دنبال آن در فیلم هایی همچون رختشویخانه زیبای من ( 1985) و اتاقی با یک چشم انداز (1985) ظاهر شد. این دو فیلم در نیویورک به طور همزمان و در یک روز اکران شدند و نظر بسیاری از منتقدان به بازی قابل توجه دانیل دی لوئیس جلب شد.
    شهرت دانیل در سال 1989 و با بازی در فیلم پای چپ من به اوج خود رسید و جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای او به ارمغان آورد.

    از جمله فیلم های دانیل دی لوئیس می توان به پای چپ من (1989)، به نام پدر ( 1993)، دار و دسته نیویورکی ها ( 2002)، خون به پا خواهد شد (2007)، لینکلن (2012) و رشته خیال (2017) اشاره کرد. او پس از بازی در فیلم “رشته خیال” اعلام بازنشستگی کرد.

    دانیل دی لوئیس در فیلم دار و دسته نیویورکی هادانیل دی لوئیس در فیلم دار و دسته نیویورکی ها

    حقایق جالب درباره دانیل دی لوئیس

    – از ویژگی های شخصیتی و بازی او می توان به تمرکز شدید روی نقش ها، بازی در نقش های ناخوشایند و صدای عجیبش اشاره کرد.
    – سال 1997 توسط مجله ایمپایر در لیست 100 سوپراستار تاریخ فهرست شد.
    – سال 1995 و 2003 نامش در لیست 50 فرد زیبای جهان به انتخاب مردم قرار گرفت.
    – او بازی در نقش “آراگورن” در سه گانه ارباب حلقه ها را رد کرد.
    – هنگام بازی در فیلم “دار و دسته نیویورکی ها” به شدت بیمار شد اما کت گرم تر از کت مندرسش به تن نکرد، زیرا معتقد بود این کت شبیه لباس های عرف قرن نوزدهم نبود، پزشکان در نهایت به او آنتی بیوتیک تجویز کردند تا بهبود پیدا کرد.
    – دانیل به آهنگ امینم گوش داد تا بتواند در نقش بیل قصاب عصبانی در فیلم دار و دسته نیویورکی ها ظاهر شود.
    – برای بازی در فیلم پدر (1993) بازی در فیلم فیلادلفیا را رد کرد. تام هنکس در فیلم فیلادلفیا ایفای نقش کرد، در نهایت دانیل دی لوئیس نامزد جایزه اسکار به خاطر بازی در فیلم پدر شد و تام هنکس موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلادلفیا شد!
    – برای فیلم مصائب مسیح (2004) مورد توجه قرار گرفت اما مل گیبسون به دلیل اینکه دانیل اروپایی بود، این نقش را به او نداد.
    – به رابرت دنیروی انگلیس مشهور است. او اخیرا از رابرت دنیرو به عنوان قهرمان خود یاد کرده است.
    – آنقدر از مدرسه Sevenoaks متنفر بود که از آنجا فرار کرد.
    – از بازیگرانی است که در طول فیلمبرداری در شخصیت نقش خود باقی می ماند به طوری که هنگام بازی در فیلم “دار و دسته نیویورکی ها” به ندرت از شخصیتش خارج شد، تمام روز با لهجه صحبت می کرد و چاقوهایش را همراه داشت.
    – جایزه 2008 SAG را به بازیگر مورد علاقه اش، هیث لجر تقدیم کرد.
    – اولین بازیگر غیر آمریکایی است که سه جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد دریافت کرده است.
    – دانیل دی لوییس به خاطر بازی در فیلم “خون به پا خواهد شد” 23 جایزه دریافت کرد.
    – او ابتدا قصد داشت کابینت ساز شود اما به عنوان کاراموز قبول نشد.
    – شخص آرام و درونگرایی دارد و هیچوقت در مدرسه محبوب نبوده است.

    جوایز اسکار دانیل دی لوییس

    1- جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم پای چپ من (1989)
    2- جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم خون به پا خواهد شد (2007)
    3- جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم لینکلن (2012)

    منبع: imdb – wikipedia


  
  

نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس


 

  • نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

    بی بی رکسا خواننده جوان آمریکایی است که با خواننده های مشهور زیادی همکاری داشته، امروز به نکاتی درباره زندگی خصوصی وی میپردازیم. 

    نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

    خلاصه‌ای از او
    حرفه: خواننده

    ملیت: آمریکایی

    تاریخ تولد: 30 اوت 1989 «7 شهریور 1368»

    ماه تولد: سنبله

    قد: 1,65 متر

    متولد: بروکلین، نیویورک، ایالات‌متحده

    درآمد خالص: 700،000 دلار درسال 2017

    بی‌بی رکسا «Bebe Rexha»، ترانه‌سرا، موزیسین، خواننده و تولیدکننده آمریکایی است که برای اشخاص معروفی چون تیناش، پیت بال، نیک جوناس و سلنا گومز ترانه نوشته است. آهنگ مشهور The Monster رابه همراه ریحانا و امینم نوشته است و No Broken Hearts را هم به همراه نیکی میناج تولید نموده است.

    نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

    او از کودکی می خواست یک هنرمند شود و والدین اش هم از او حمایت کردند. او با ترانه‌سرایی فعالیت خودرا آغاز کرد ودر این صنعت پیشرفت کرد. موفقیت او در ترانه‌سرایی جای پای وی را تثبیت کرد و وی را به سمت خوانندگی سوق داد. او با سلبریتی هایی چون چین ماکرز، پیت بال، لیلی واین و غیره همکاری داشته است و آلبوم و آهنگ‌های تکی تولید نموده است.

    روزهای اولیه زندگی و کودکی

    بی‌بی رکسا با نام کامل بلتا رکسا در 30 اوت 1989 دریک خانواده آلبانیایی در بروکلین نیویورک بدنیا آمد. نام او به زبان آلبانیایی زنبورعسل است و بهمین دلیل نام مستعار و هنری بی‌بی را انتخاب کرد.پدر او فلامور رکسا در 21 سالگی به ایالات‌متحده مهاجرت کرد و محل تولد او شهری به نام دبارویچ در مقدونیه است. مادر او بوکرجی یا بوکی رکسا دریک خانواده آلبانیایی در ایالات‌متحده بدنیا آمد که آن‌ها هم به منطقه گوستیوار مقدونیه تعلق داشتند.

    بی‌بی تا 6 سالگی در بروکلین زندگی کرد و سپس همراه خانواده به جزایر استاتن نیویورک رفت. او در آنجا به مدرسه تاتنویل رفت. در دوران ابتدایی به مدت 9 سال ترومپت نواخت و همچنین پیانو و گیتار را هم فراگرفت. سپس در نمایش‌های موزیکال نقش‌آفرینی کرد ودر مدرسه عضو گروه کر بودو صدای او سوپرانو کلراتورا است.

    او همیشه می خواست در عرصه موسیقی فعال باشد و از نوجوانی به ترانه‌سرایی روی آورد. در دوران نوجوانی یکی از ترانه‌های او در روز گرمی اجرا شد و او جایزه بهترین ترانه‌سرای نوجوان را کسب نمود. سپس سامانتا کاکس، یک استعداد یاب وی را تشویق کرد تا به کلاس‌های ترانه‌سرایی در نیویورک برود.

    زندگی حرفه‌ای
    بی‌بی رکسا زمانی که در استودیویی در نیویورک مشغول تست بود با گیتاریست گروه Fall Out Boys یعنی پت ونتز آشنا شد. آن دو درسال 2010 گروهی به نام Black Cards تشکیل دادند که ونتز آهنگ مینوشت و گیتار می‌زد و رکسا هم تک‌خوان بود. این دو در یوتیوب و آی تون آهنگ‌هایی منتشر کرده و چندین اجرا داشتند. اما رکسا برای ادامه فعالیت خود در 13 ژانویه 2012 گروه را ترک کرد.

    نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

    بیوگرافی بی بی رکسا

    به گزارش پارس ناز، رکسا در یوتیوب تک آهنگ‌هایی را منتشر کرد. بزرگ‌ترین موفقیت او زمانی بود که درسال 2013 با کمپانی برادران وارنر قرارداد بست. او برای نیکی ویلیام «Glowing» و سلنا گومز «Like a Champion» ترانه نوشت اما بدلیل ترانه Monster ریحانا و امینم به شهرت رسید. این آهنگ در بیلبورد 100 آهنگ برتر و آهنگ‌های آر اند بی در رتبه اول قرار گرفت. او در همان سال برای گروه موسیقی الکترونیک Cash Cash ترانه Take Me Home را نوشت.

    او در 21 مارس 2014 تک آهنگ I Can’t Stop Drinking About You را منتشر کرد که خودش آنرا نوشت و خواند و آهنگ ویدیوی آن در 12 اوت منتشر شد. این آهنگ در بیلبورد Top Heat seekers در رتبه 22 قرار گرفت. در همان سال دو آهنگ دیگر Gone و I’m Gonna Show You Crazy را منتشر کرد که نشان ‌دهنده استعداد ترانه‌سرایی و صدای او بود. او در نوامبر 2014 در آهنگ This Is Not A Drill با پیت بال همکاری داشت.

    نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

    نخستین آهنگ موفق او در 12 مه 2015 به نام I don’t Wanna Grow Up بود که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شد. او در آهنگ Hey Mama از دیوید گوتا با آفروجاک و نیکی میناج همکاری داشت و این آهنگ در بیلبورد 100 آهنگ برتر در جایگاه هشتم قرار گرفت. در همان سال آهنگ Cry Wolf را نوشت و خواند که بسیار گیرا بود.

    در آهنگ Me, Myself and I با جیزی همکاری داشت که این آهنگ در بیلبورد 100 آهنگ برتر در جایگاه هفتم ودر چارت آهنگ‌های پاپ در جایگاه اول قرار گرفت.سپس در مارس 2016 با همکاری نیکی میناج تک آهنگ No Broken Hearts را تولید کرد که آهنگ ویدیوی آن در آوریل 2016 عرضه شد. دیو میر کارگردان این آهنگ بود که درسال 2017 در یوتیوب بیش از 197 میلیون بار مشاهده شد.

    نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس
    همکاری بعدی او با مارتین گریکس تولیدکننده و دی جی بود که تک آهنگ In the Name of Love را تولید کردند که در 29 جولای 2016 عرضه شد. این آهنگ در چارت آهنگ‌های الکترونیک و رقص در جایگاه چهارم قرار گرفت و جز 10 آهنگ برتر کشور های کانادا، ایتالیا، استرالیا و بریتانیا بود. در 31 ژانویه 2016 ویدیوی اشعار خود به نام Sweet Beginnings را عرضه کرد که درسال 2017 بیش از 1,8 میلیون بار مشاهده شد.

    آهنگ I Got You در 28 اکتبر 2016 عرضه شد. این آهنگ از آلبوم All Your Fault: Pt. 1 بود که اوایل سال 2017 عرضه شد ودر بیلبورد آهنگ‌های پاپ در جایگاه هفدهم قرار گرفت. ستاره‌هایی نظیر جیزی، استارگیت و تای دولا ساین دراین آلبوم حضور دارند. این آهنگ تا کنون 153 میلیون بار مشاهده شد. ازجمله آهنگ‌های دیگر این آلبوم عبارت‌اند از Atmosphere، Small Doses و Gateway Drug.

    نخستین تور کنسرت او به نام All Your Fault Tour از 1 مارس 2017 تا اول مه ادامه داشت. این تور در مکان‌هایی به نام دالاس، بروکلین، دوبی، آنتورپ و لندن انجام گرفت. او تک‌خوان و ستاره این کنسرت بودو میلیون ها طرفدار همراهش بودند.

    او در مه 2017 آهنگ دیگری از همین آلبوم به نام The Way I Are رابا همکاری لی واین منتشر کرد. این آهنگ آن‌قدر مشهور شد که MTV در مه 2017 از زندگی او مستندی ساخت و نام آنرا Bebe Rexha: The Ride گذاشت. بی‌بی رکسا درسال 2017 جایزه جذاب‌ترین آهنگ‌ساز ویکتوریا سیکرت را برنده شد.

    نکات جالب درباره زندگی بی بی رکسا خواننده آمریکایی +عکس

    او در حال حاضر با دوست‌پسرش مارتین گاریکس ارتباط دارد که یک موزیسین موفق است. آن‌ها رابطه خوب و عاشقانه‌ای دارند.

    درآمد خالص
    رکسا یک ستاره موسیقی پاپ و آر اند بی است که درآمد خالص او درسال 700،000 دلار می باشد.

    مد
    بی‌بی رکسا در برنامه «MTV Threads Style Secrets » عنوان کرد که در لباس پوشیدن از مد سال‌ های 1990 الهام می گیرد که بنظر او جذاب‌ تر است.

    مطالب مرتبط :

    بی بی رکسا و علیرضا حقیقی | بیوگرافی بی بی رکسا «Bebe Rexha » خواننده آمریکایی


96/12/11::: 7:1 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >